Clever Kids: як обрати клуб і не перевантажити дитину

Гуртки, клуби, спортивні секції, репетитори, а за замовчуванням ще й шкільні уроки з домашніми завданнями. Дорослі часто так прагнуть зробити свою дитину найкращою в усьому, що забувають – вона лише дитина.

Так, додаткові знання й навички роблять її більш конкурентною. Проте чи відповідає це інтересам дитини, її особистому ритму та мріям про майбутнє? І чи не позбавляє малечу справді щасливого дитинства? 

Коли навчання – пригода, а не марафон досягнень 

Дошкільнята пізнають світ через дотик, рух, гру. У Clever Kids ми створюємо для них безпечне дослідницьке середовище, де кожен день – відкриття. Малюк самостійно застібає блискавку? Вивчає, чому змінюється день і ніч? Це і є навчання, яке народжується з інтересу. 

Для школярів навчання набуває сенсу, коли пов’язане з реальним життям. Створити власний девайс для дзвінків? Взяти участь у дебатах чи втілити проєкт у своєму клубі? У Clever Kids це не винятки — це частина повсякденності. Саме такі виклики дарують радість, зміцнюють самооцінку й показують дітям: я можу. 

 

Гармонійній розвиток – це про баланс   у навчанні та відпочинку 

У Clever Kids баланс «вчусь – розважаюсь» закладено в самій структурі навчального процесу: 

🏀у садочку дітей зустрічає «розумне» дослідницьке середовище, що підштовхує до самостійних відкриттів; 

🏀у початковій школі «хвильові занурення» об’єднують кілька предметів у тематичні блоки й доповнюються проєктами; 

🏀після уроків учні мають свободу обрати один або кілька з понад 10 професійних клубів — від футболу та басейну до мистецтва та творчості — щоб відчути свій потенціал та розвивати свої таланти. 

 

Навіщо дитині клуби  і скільки їх має бути?  

У Clever Kids після уроків дитина може обрати один або кілька клубів за інтересами –  від футболу до басейну, від музики до мистецтва. Але ми завжди наголошуємо: не кількість визначає успіх, а відповідність характеру й ритму дитини.

Один улюблений клуб, у якому дитина розкривається, краще за п’ять, де вона лише «відбуває час». Якщо дитина прокидається млявою, скаржиться на втому, часто дратується – це не лінь, це сигнал про перевантаження.  

Як помітити, що дитина перевантажена? 

Є кілька маркерів:  

🙃Увечері дитина скаржиться на втому й роздратована, а зранку прокидається млявою. Це сигнал скоротити навантаження.  

🙃Дитина надто довго нудьгує й відкладає домашні завдання після школи. Тут, навпаки, бракує викликів.  

🙃Інша крайність – неконтрольоване по часу дозвілля. Як цього уникнути? 

 

Скільки клубів – це добре? 

У Clever Kids ми дотримуємось принципу: не кількість, а відповідність особистості та віку дитини. 

🥉1,5–6 років: обов’язково лишаємо «вільний простір» для гри без рамок. 

🥉6–10 років: один улюблений клуб краще, ніж п’ять обов’язкових. 

🥉10–14 років: дайте змогу експериментувати без тотального контролю. 

🥉14–16+: навчаємо самоорганізації, не забуваючи про сон і спілкування. 

Тож секрет гармонійного дитинства у простій формулі: спершу даємо малюку вікно для вільних відкриттів, далі підлітку – реальні виклики з чітким сенсом. І протягом усього шляху ми прислухаємося до потреб та зацікавлень дитини.  

Адже наша найважливіша роль як батьків – бути поруч як уважні та дбайливі наставники, щоб зберігти дитячу допитливість і допомагати формуватися навичкам, які у дорослому житті допоможуть дитині стати щасливою, впевненою та цілісною особистістю. 

 

Долучайтеся до Сlever Kids – тут допомагають дитині “знайти” що цікавить найбільше та зберегти цікавість до світу! 

ВАМ МОЖЕ БУТИ ЦІКАВО